RSS

+48-33-49-80-801 
 +48-514-343-692
biuro@wadi.pl            Info@wadi.pl
Âîîáùå:    SKYPE: Îôèñ
ÒÓÐÛ:      
SKYPE: Ingainga622
ÅÂÐÎÏÀ:    SKYPE: Îôèñ
  460200635 

9:00-18:00 Ïîíåäåëüíèê - Ïÿòíèöà
                    èëè On-Line
ÏÎÈÑÊ ÏÎ ÑËÎÂÀÌ
×ÒÎÁÛ ÏÎËÓ×ÈÒÜ ÈÍÔÎÐÌÀÖÈÞ Î ÑÊÈÄÊÀÕ ÂÏÈØÈÒÅ ÀÄÐÅÑ ÝË.
Regulamin

ZASADY OGÓLNE US£UG I ZAKUPÓW W "WADI"

I. WPROWADZENIE:
1.W okresie letnim ceny us³ug i biletów s¹ nieco wy¿sze, ni¿ podane w poszczególnych orientacyjnych cennikach, trasach i zmieniaj¹ siê co tygodniowo. Nale¿y te¿ doliczyæ koszty manipulacyjne: (przesy³ek, informacji kolejowej, kasjerki, zmienny kurs Hrywny, Rubla Bia³oruskiego, Rubla Rosyjskiego, EURO i USD) s¹ to koszty nie wielkie, lecz podnosz¹ce cenê us³ugi lub biletu. Bilety Kolejowe na tej samej jednakowej trasie, mog¹ mieæ ró¿ne ceny w zale¿noœci od rodzaju poci¹gu oraz standardu wagonu. Konsulaty maj¹ prawo zmieniaæ op³aty wizowe bez podania przyczyn.
2. Klientami WADI.fhu mog¹ byæ wy³¹cznie osoby pe³noletnie, które ukoñczy³y 18 lat.
 
II. FORMALNOŒCI ZAKUPU BILETÓW, WIZ, UBEZPIECZEÑ:
1. Zamówienia przyjmowane s¹ tylko droga elektroniczn¹, po prawid³owym wype³nieniu odpowiedniego formularza zamówienia dostêpnego na naszych stronach internetowych i otrzymaniu go przez WADI.fhu. Wype³nienie formularza zamówienia jest jednoznaczn¹ zgod¹ klienta na zawarcie umowy miedzy klientem a WADI.fhu.
2. W szczególnych sytuacjach Konsultant, ma prawo przyj¹æ zamówienie w sposób telefoniczny wype³niaj¹c w imieniu zamawiaj¹cego i za jego zgoda odpowiedni formularz zamówienia dostêpny na naszych stronach internetowych.
3. Formularz musi zawieraæ dane:
- Nazwê i rodzaj zamawianej us³ugi,
- Kraj / kraje zamawianej us³ugi,
- Dok³adn¹ Trasê w przypadku biletów,
- Œrodek Transportu w przypadku biletów,
- Datê / daty Wyjazdu i/lub Powrotu +-2 dni!!
- Dane osobowe zamawiaj¹cej osoby, zwanego Zamawiaj¹cym. Imiê, drugie imiê, nr Paszportu, PESEL, e-mail.
- Adres zamawiaj¹cego, pod który ma byæ dostarczona przesy³ka z wykonanym zakupem lub wykonan¹ us³uga.
- Telefon kontaktowy - komórkê (WA¯NE!!).
- Dodatkowe osoby podró¿uj¹ce, imiê, drugie imiê, nr Paszportu, PESEL, e-mail.
- Maksymaln¹ datê dostarczenia us³ugi pod wskazany w formularzu adres, w przypadku daty daleko siêgaj¹cej od daty wyjazdu, data dostawy mo¿e byæ ustalana indywidualnie.
4. Zamawiaj¹cy w Formularzu musi podaæ: Imiê, drugie imiê, nazwisko seriê i nr paszportu, czêsto s¹ to dane, wymagane do zakupów lub realizacji us³ugi. Je¿eli uwa¿asz, ¿e dane osobowe lub Nr Paszportu to Twoja prywatna sprawa, prosimy nie zamawiaæ u nas zakupów i us³ug.
5. Podanie Seri i nr Paszportu, Nie jest wymagane tylko do biletów po Terytorium UKRAINY! (Krym , Odessa) konsultant podpowie co nale¿y wpisaæ.
6. W polu „UWAGI”, Nale¿y podaæ Swoje zalecenia, zastrze¿enia, proœby. Niekiedy s¹ one nie mo¿liwe do wykonania ze wzglêdu na ograniczenia prawno-wizowe lub na trasach szczególnie wyj¹tkowo atrakcyjnych w okresie wakacyjnym. Proszê byæ tego œwiadomym. Niektóre zadania s¹ nie realne np. "dolne miejsce, w 7 wagonie, 5 Przedziale obok fajnej mi³ej Rosjanki" lub „zamawiam wizê na 20 lat wa¿noœci” – proszê byæ realist¹ ;-) Zalecenia z pola „uwagi” staramy siê spe³niaæ w granicach prawa, mo¿liwoœci i zdrowego rozs¹dku! Uwagi nale¿y podaæ krótko i zwiêŸle, formularz ma ograniczone pole wpisu.
7. Ustalamy i weryfikujemy zamówienie tj. trasê wyjazdu, mo¿liwoœæ zakupu biletów, mo¿liwoœæ wykonania us³ug.
8. Podajemy orientacyjny koszt biletów/lub us³ugi. W przypadku braku takiego kontaktu,  prosimy zadzwoniæ, napisaæ, wys³aæ E-maila z zapytaniem. Internet bywa zawodny! Dodatkowy kontakt mo¿e rozwi¹zaæ problem i niejasnoœci zg³oszenia.
4. Wp³acacie Pañstwo 100% ceny biletów i/lub us³ug. Ustalamy indywidualnie! Cenê, jest ona ostateczna i nie podlega negocjacji!!!. Przed zakupem lub w czasie samych zakupów lub w sytuacjach awaryjnych kontaktujemy siê z klientem.
5. Niedopuszczalne s¹ jakiekolwiek zmiany, ju¿ zamówionego zakupu lub us³ugi bêd¹cej w trakcie jej realizacji.
6. Kupujemy, nastêpnie przesy³amy Pañstwu Bilety, Wizy, Ubezpieczania lub inne us³ugi. :-) .
7. Po zakupie, chocia¿ nie jest to obowi¹zkowe, mo¿ecie Pañstwo otrzymaæ informacjê o wykonaniu zakupu lub stanie realizacji us³ugi.
8. Wystawiamy Rachunek /Fakturê, a na ¿¹danie wysy³amy i przedstawiamy kosztorys, który nie podlega negocjacja i dyskusji!
9. Rachunek/Fakturê wysy³amy poczt¹ e-mail lub na ¿¹danie poczt¹, kurierem, po naliczeniu dodatkowych kosztów przesy³ki.
10. Wystawiaj¹ Pañstwo opiniê. Opiniê wystawia osoba która jest zamawiaj¹cym lub OSOBIŒCIE sk³ada³a dokumenty (na naszym forum TUTAJ) lub E-mailem. Opinie zamieszczamy na naszych stronach internetowych np. www.wadi.pl , www.wadi.com.pl i innych. Nie przyjmujemy opinii kolegi, mojego kolegi, który s³ysza³ coœ od swojego kolegi, kiedy kupowa³a jego kole¿anka!!!
11. Prosimy te¿ o potwierdzenie odebrania biletów i wys³ania go do nas. Potwierdzenie w treœci:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Potwierdzenie zgodnoœci zamówienia:
Ja .....................(CZYTELNIE, Imiê i Nazwisko).................................................. potwierdzam odbiór wykonanego zamówienia w firmie WADI.fhu zgodny ze zg³oszonym formularzem zamówienia nr................ Nie wnoszê ¿adnych reklamacji, skarg i za¿aleñ, co do obs³ugi, sposobu i jakoœci wykonanej us³ugi w firmie WADI.fhu.
Z us³ugi jestem w pe³ni zadowolony i usatysfakcjonowany.
.........................................................
(podpis, Imiê i Nazwisko)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
12. W przypadku braku dostarczenia powy¿szego potwierdzenia do 30 dni, sprawa ulega automatycznemu zamkniêciu z wynikiem POZYTYWNYM i nie bêdzie podlega³a reklamacji. Ewentualne warunki reklamacji s¹ podane poni¿ej z zastosowaniem ustawy:
Dz. U. Nr 223, poz. 2268, z 2004 r., z póŸn. Zm,”O us³ugach turystycznych”
13. W przypadku pytañ o stan realizacji zakupu, prosimy o podanie: Nr ZAMÓWIENIA! + NAZWISKO ZAMAWIAJ¥CEGO!
Jakiekolwiek informacje podawane s¹ wy³¹cznie osobie która jest Zamawiaj¹cym, zgodnie z Ustaw¹: Dz. U. Nr 47, poz. 211, z 1996r. z poŸ. zm. "O zwalczaniu nieuczciwej konkurencji" oraz Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883, z 1997 r. z pó¿. Zm. „O ochronie danych osobowych”
14. Osobom które s¹ "anonimowe" tj. gg bez opisu, nie wyœwietlaj¹ce siê nr telefonów dzwoni¹cego, informacje podawane bêd¹ TYLKO drog¹ e-mail. Konsultant ma prawo nie podawaæ takiej osobie ¿adnych informacji, danych, cen i szczegó³ów! (zgodnie z Ustaw¹: Dz. U. Nr 47, poz. 211, z 1996r. z poŸ. zm. "O zwalczaniu nieuczciwej konkurencji" oraz Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883, z 1997 r. z pó¿. Zm. „O ochronie danych osobowych”. Prosimy o nie dopytywanie siê przesadne 1-2 razy dziennie: "Jak moje zamówienie?". Tracimy na to cenny czas w celu wyjaœnienia, zamiast skoncentrowaæ siê na zakupie oraz dope³nieniu szczegó³ów innych spraw i zamówieñ.
15. Ewentualne warunki zwrotów nadp³at oraz zg³aszania reklamacji, podane s¹ poni¿ej.
 
III. SPOSÓB ODBIORU / PRZESY£KI BILETÓW, WIZ, ZAPROSZEÑ, UBEZPIECZEÑ:
1. Odbiór zamówionych zakupów, us³ug odbywa siê jako:
- Odbiór osobisty w naszych biurach.
- Odbiór osobisty w miastach gdzie mamy pracowników regionalnych, partnerów, przedstawicieli, po wczeœniejszych uzgodnieniach miejsca odbioru i godziny.
- Jako przesy³ka Wartoœciowa - Ubezpieczona , Pocztex, Polecony – Priorytet (Poczta Polska), Kurier: (DHL, UPS, itp.)
- Przesy³ka droga elektroniczn¹ lub teleinformatyczn¹, e-mail, skype, gg, fax, specjalny kod SMS.
Przesy³ka tego typu mo¿e byæ stosowana w przypadku biletów elektronicznych lub plików internetowych.
2. Przesy³ki od nas, wychodz¹ wed³ug potrzeb, firma kuriersk¹ UPS.
3. W przypadku przesy³ki Paszportów, obowi¹zkowy jest Kurier UPS lub odbiór osobisty.
4. Standardowo Kurier jest doliczany do ceny biletów, us³ug jako dodatek. Mo¿na jednak zg³osiæ inny sposób odbioru. Klient decyduj¹cy siê na inny sposób dostawy, zleca to na swoj¹ odpowiedzialnoœæ. Cennik orientacyjny innych form dostawy:
KRAJ: UPS (preferowany) +29pln
Odbiór osobisty – bezp³atnie jak w pkt.1
Polecony-priorytet koszt: +15pln :-) !!!
Przesy³ka Konduktorska: +30pln
Kurierzy: Pocztex: +35pln, DHL, DPD, 7-demka, UPS : +35pln
ZAGRANICA:
UPS: +180pln
Kurierzy: EMS / Pocztex +130pln
DPD +150pln (Po Europie)
DHL: od +250pln, cena wed³ug kraju przeznaczenia.
Firma UPS gwarantuje nam jakoœæ dostawy przesy³ki, niezawodnoœæ dostarczenia oraz nienaruszony jej stan.
W drodze ustaleñ z klientem, przesy³ki mog¹ byæ ubezpieczone na okreœlon¹ kwotê. Dop³atê do ubezpieczenia przesy³ki pokrywa klient.
 
IV. TERMINY REALIZACJI:
1. Do 60 dni ( > 60 ), przed odjazdem wszystkie wymagania musz¹ byæ ju¿ sfinalizowane: komplet dokumentów (formularz Zamówienia + Nr Paszportów + wp³ata. Gwarantujemy wtedy ¿e zakup siê uda na 99,9% ;-)
2. Poni¿ej 60 dni (60 ~ 14), Twoje szanse spadaj¹!!! nie gwarantujemy wtedy, i¿ zakup bêdzie zrealizowany na 99.9% zgodnie z zamówieniem, ale bêdziemy siê starali kupiæ.
3. Zamówieñ poni¿ej 14 dni ( < 14 ), realizowane s¹ TYLKO jako rezerwacje Elektroniczne, ceny takich zamówieñ, to ceny Biletów Oryginalnych.
4. Zamówienia poni¿ej 14 dni (< 14), nie podejmujemy siê zakup biletów oryginalnych.
Drodzy Pañstwo, kto nie umie planowaæ - ten nie jedzie i siedzi w domu! :-)
 
V. BILETY ORYGINALNE
1. Prowadzimy poœrednictwo w sprzeda¿y oryginalnych biletów kolejowych, na trasach prowadz¹cych na i z Krymu:
Ukraina - Ukraina tzn. trasy po Ukrainie, Lwów - Symferopol Krym, Lwów - Odessa Krym, Odessa Krym – Symferopol Krym, Lwów - Kijów, Kijów - Symferopol (Sewastopol) Krym, Kijów – Teodozja Krym, Kijów – Kercz Krym, oraz bilety powrotne na podanych trasach.
2. Na wy¿ej wymienionych trasach mamy sta³e ceny. Nasza prowizja œrednio wynosi 30-60 PLN za ka¿dy bilet, w zalewnoœci od trasy.
 
Bilety trasy dalsze i trasa Transsyberyjska
3. Prowadzimy poœrednictwo w sprzeda¿y oryginalnych biletów kolejowych, na trasach:
Ukraina - Rosja, Ukraina - Bia³oruœ, Bia³oruœ – Rosja, Rosja – Rosja (w tym Syberia, Bajka³), Rosja – Kazachstan, Rosja - Kirgizja, Rosja - Uzbekistan, Rosja - Chiny, Rosja - Mongolia, Rosja - Korea Pó³nocna
Rosja – Tad¿ykistan, Rosja - Turkmenistan, Ukraina: - Kazachstan, itd. do ceny ka¿dego biletu doliczamy nasz¹ prowizjê, ustalan¹ indywidualnie.
 
Bilety Kolejowe Pañstw UE, Kolei Polskich, Niemieckich, Fiñskich, Czeskich, S³owackich, Rumuñskich…
4. Prowadzimy poœrednictwo w sprzeda¿y oryginalnych biletów kolejowych, na trasach:
Trasy: Polska: - Rosja, Polska - Bia³oruœ, Polska - Ukraina, Polska - Czechy, Polska - S³owacja, Polska - Niemcy, Polska - Austria, Polska - Wêgry, Polska - Rumunia, Polska – Bu³garia, Polska – Litwa.
Trasy: Niemcy - Niemcy,
Trasy: Czechy - Czechy, Czechy - S³owacja,
Trasy: S³owacja - S³owacja, S³owacja - Polska, S³owacja - Austria,
Trasy: Polska - Polska,
Trasy: Finlandia - Finlandia, Finlandia - Rosja,
Trasy: Niemcy - Niemcy, Niemcy – Polska, Niemcy – Francja, Niemcy – Austria, Niemcy –Szwajcaria, Niemcy – Belgia, Niemcy – Holandia, Niemcy – Dania,
Trasy: S³owacja - S³owacja, S³owacja - Czechy, S³owacja - Austria,
Trasy: Rumunia - Rumunia, Rumunia – Mo³dawia,
Trasy: W³ochy – W³ochy, W³ochy – Austria, W³ochy – Niemcy, W³ochy – Szwajcaria, W³ochy – S³owenia, W³ochy – Chorwacja,
5. Ka¿d¹ prowizje ustalamy Indywidualnie, kieruj¹c siê w³asnymi! kryteriami, specyfik¹ rynku, kursem walut, skomplikowaniem zamówienia, wymaganiami samego klienta itd.(dlatego bardzo prosimy nie pouczaæ, nas ile co gdzie kosztuje ;-))
 
BILETY LOTNICZE
6. Poœredniczymy równie¿ w zakupie biletów linii lotniczych PLL LOT, oraz innych linii lotniczych, w tym Tanich linii lotniczych. Do ceny ka¿dego biletu doliczamy nasz¹ prowizjê, ustalan¹ indywidualnie.
7. Bilety Lotnicze realizujemy na trasach:
Z Polski do Rosji, z Ukrainy do Rosji, z Niemiec do Rosji, z Czech do Rosji,  Czechy do Kazachstanu, z Niemiec do Kazachstanu,
z Ukrainy na Bia³oruœ, z Bia³orusi do Rosji, po Rosji wewnêtrznie w tym Syberia, Bajka³, daleki Wschód, z Rosji do Kazachstanu, z Rosji do Kirgizji, z Rosji do Uzbekistanu, z Rosji do Chin, z Rosji do Mongolii, z Rosji do Korei Pó³nocnej,
z Rosji do Wietnamu, z Rosji do Tad¿ykistanu, z Rosji do Turkmenistanu, z Ukrainy do Kazachstanu, z Ukrainy do Gruzji, z Ukrainy na £otwê, z £otwy do Uzbekistanu, z £otwy do Kazachstanu, oraz wiele innych tras.
8. Wszystkie czynnoœci dotycz¹ce zamówienia jak w punktach: I, II, III. IV.
9. Bilety Lotnicze mog¹ byæ dostarczone w formie elektronicznej, cena jednak obowi¹zuje taka sama jak w przypadku biletów oryginalnych.
 
VI. REZERWACJE ELEKTRONICZNE BILETÓW
1. Prowadzimy poœrednictwo w sprzeda¿y biletów kolejowych Kolei Rosyjskich, Ukraiñskich, Bia³oruskich, Mongolskich, Bilety Kolejowe Unii Europejskiej, Kolei Polskich, Niemieckich, Fiñskich, Czeskich, S³owackich, Rumuñskich, ...
Trasy: Rosja: - Rosja, Rosja - Bia³oruœ, Rosja - Ukraina, Rosja - Kazachstan, Rosja - Kirgizja, Rosja - Uzbekistan, Turkmenistan, Tad¿ykistan.
Trasy: Ukraina: - Ukraina, Rosja, Bia³oruœ, Kazachstan, Kirgizja, Uzbekistan, Turkmenistan, Tad¿ykistan.
Trasy: Bia³oruœ: - Rosja, Ukraina, Bia³oruœ, Kazachstan, Kirgizja, Uzbekistan, Turkmenistan, Tad¿ykistan.
Trasy: Mongolia - Mongolia, Mongolia - Rosja, Mongolia - Chiny.
Trasy: Polska - Polska, Polska - Rosja, Polska - Bia³oruœ, Polska - Ukraina, Polska - Czechy, Polska - S³owacja, Polska - Niemcy, Polska - Austria, Polska - Wêgry, Polska - Rumunia, Polska – Bu³garia, Polska –Litwa.
Trasy: Czechy - Czechy, Czechy - S³owacja,
Trasy: S³owacja - S³owacja, S³owacja - Polska, S³owacja - Austria,
Trasy: Finlandia - Finlandia, Finlandia - Rosja,
Trasy: Niemcy - Niemcy, Niemcy – Polska, Niemcy – Francja, Niemcy – Austria, Niemcy – Szwajcaria, Niemcy – Belgia, Niemcy – Holandia, Niemcy – Dania,
Trasy: Rumunia - Rumunia, Rumunia – Mo³dawia,
Trasy: W³ochy – W³ochy, W³ochy – Austria, W³ochy – Niemcy, W³ochy – Szwajcaria, W³ochy – S³owenia, W³ochy – Chorwacja,
Oraz tras innych
2. Wszystkie czynnoœci dotycz¹ce zamówienia jak w punktach: I, II, III, IV.
3. Sposobem dostawy jest przesy³ka drog¹ elektroniczn¹, teleinformatyczn¹, e-mail, skype, gg, fax, specjalny kod SMS.
 
VII. WIZY, ZAPROSZENIA, UBEZPIECZENIA
FORMALNOŒCI POŒREDNICTWA:
1. Zamawiaj¹c u nas Wizê, Zaproszenie, Ubezpieczenie itd. Zgadzaj¹ siê Pañstwo automatycznie na nasze dzia³anie w swoim imieniu, dotycz¹ce wykonania stosownych us³ug.
2. Zamawiaj¹c u nas Wizê, Zaproszenie, Ubezpieczenie itd. zgadzaj¹ siê Pañstwo na przestrzeganie prawa, zasada kulturowych, religijnych i norm etycznych Pañstwa na którego terytorium zamierzacie siê Pañstwo udaæ.
3. Zamawiaj¹c u nas Wizê, Zaproszenie, Ubezpieczenie wype³niaj¹ Pañstwo oraz przesy³aj¹ stosowne dokumenty wed³ug wykazu poszczególnego Pañstwa / Pañstw. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów mo¿ne skutkowaæ odmowa wydania wizy za co NIE PONOSIMY odpowiedzialnoœci lub niemo¿liwoœci¹ wykonania Zaproszenia b¹dŸ Ubezpieczenia.
4. Ka¿dy konsulat MA PRAWO wezwaæ osobê aplikuj¹c¹ o wizê w celu udzielenia wyjaœnieñ, aplikuj¹cy wykonuje tak¹ podró¿ na swój koszt w³asny.
5. Ka¿dy konsulat MA PRAWO zarz¹dzaæ dodatkowych dokumentów od osoby aplikuj¹cej o wizê. Przes³anie lub dostarczenie takich dokumentów aplikuj¹cy wykonuje na koszt w³asny.
6. Ka¿dy konsulat MA PRAWO odmowy wydania wizy, BEZ PODANIA przyczyn, w takich sytuacjach Op³aty nie s¹ zwracane. Sytuacje odmowy wydania wizy, zdarzaj¹ siê sporadycznie lecz proszê mieæ to na uwadze. Najczêstszymi powodami odmowy jest:
- BRAK WYMAGANYCH DOKUMENTÓW nie dostarczonych bezpoœrednio przez OSOBÊ aplikuj¹ca (tj. Bilety - Oryginalne, potwierdzenia noclegów itd.)
- NIECZYTELNE, "BYLE JAKIE" wype³nienie wniosków wizowych
Wiêkszoœæ w/w dokumentów jesteœmy Pañstwu wstanie pomoc uzyskaæ po WCZEŒNIEJSZYM!!! Ustaleniu, przygotowaniu oraz op³aceniu np. Noclegów, Biletów itp.
7. Otrzymanie wizy danego Pañstwa NIE JEST równoznaczne z wjazdem na jego terytorium, o wjeŸdzie na obce terytorium decyduje ostatecznie Stra¿ Graniczna i/lub s³u¿by Imigracyjne poszczególnego Pañstwa.
8. Dla Obywateli POLSKICH dokumentem podró¿y jest:
- CA£Y ŒWIAT: TYLKO Wa¿ny Paszport lub Paszport + wa¿na wiza/wa¿ne wizy, Pañstwa/ Pañstw, do którego udaje siê turysta.
- GRUPA PAÑSTW CZ£ONKOWSKICH SCHENGEN – TYLKO Wa¿ny: Paszport lub Dowód Osobisty. Prosimy o samodzielne dok³adne zapoznanie siê przez wyjazdem z przepisami Imigracyjnymi danego Pañstwa oraz sk³adem Pañstw Grupy Schengen.
 
VIII. PROWIZJE I OP£ATY
1. Prowizja ustalana i przyjmowana jest w walucie PLN, w przypadku zakupu przez cudzoziemców zamieszka³ych poza granicami Polski i op³aty w walutach obcych, prowizja jest przeliczana z PLN na EURO, USD lub inn¹ walutê ogólnie wymienialn¹.
2. Prowizja ustalana jest indywidualnie wed³ug skomplikowania zamówienia, iloœci osób zamawiaj¹cych, rodzaju us³ugi.
3. Op³aty i prowizje przyjmowane s¹ na rachunek bankowy WADI.fhu, wp³aty gotówkowe w siedzibie firmy lub inny sposób po wczeœniejszym ustaleniu z klientem.
4. Prowizje i Op³aty za zakupy i us³ugi przyjmowane s¹ w 100%, przed przyst¹pieniem do zakupu i realizacji us³ug. Op³aty za wycieczki, wyprawy, wyjazdy, przyjmowane s¹ wed³ug zawartej umowy o realizacjê imprezy turystycznej, wycieczki, wyprawy.
5. Jako datê zaksiêgowania œrodków od klienta uwa¿a siê datê wp³yniêcia gotówki od klienta, na konto bankowe WADI.fhu,
6. Prowizja za rezerwacje biletów elektronicznych to: 49pln !!! doliczana do ceny ka¿dego biletu.
7. Prowizja za bilety lotnicze, oryginalne bilety kolejowe inne us³ugi naliczana jest indywidualnie.
 
IX. OP£ATY DODATKOWE:
Op³aty dodatkowe pobierane s¹ w nastêpuj¹cych sytuacjach:
1. Za ra¿¹co Ÿle przygotowan¹ dokumentacjê wizow¹ przez osobê aplikuj¹c¹, pobieramy op³atê +25% ceny WIZY!!!!
2. Za jakiekolwiek zmiany podczas zakupu biletów 45 dni przed podan¹ dat¹ wyjazdu, pobieramy dodatkow¹ op³atê +20% ceny biletu!!!
3. Osoby, prezentuj¹cy Królewskie, Hrabiowskie zachowanie... (typu: "bo Ja jestem z X. i nie wiadomo KTO ze mnie jest"...) +30% ceny! minimum +100pln.
4. W przypadku zachowania daleko wychodz¹cego poza tzw. "Zasady dobrego Wychowania" (impertynencje, straszenie, przeklinanie, wulgaryzmy, jakiekolwiek niemile odnoszenie siê do Naszego Personelu ) +20% ceny! minimum +100pln.
5. W przypadku rozmów sugeruj¹cych co najmniej dziwne zachowanie lub pod wp³ywem alkoholu i innych œrodków odurzaj¹cych +20% ceny! minimum +100pln.
6. Identyfikacja osoby dzwoni¹cej, bêdzie przeprowadzona na wniosek: Prokuratury, S¹du, Policji lub firmy windykacyjnej na jej koszt, tzn. "¯artownisia".  
Ponadto Konsultant w przypadku w/w zachowañ  MA PRAWO:
- nie przyjmowaæ zamówienia!
- nie wykonywania zamówienia!
- skasowaæ zamówienie ju¿ z³o¿one!
- nie udzielaæ ¿adnych informacji!
- nie prowadzenia dalszych rozmów!
- roz³¹czyæ rozmowê telefoniczn¹!
BEZ PODANIA JAKICHKOLWIEK PRZYCZYN!!!
 
X. ZWROTY NADP£AT
1. Zwroty wykonywane s¹ TYLKO i wy³¹cznie w zakresie Biletów Kolejowych, Lotniczych, Autokarowych, je¿eli istniej¹ takie mo¿liwoœci techniczne danych przewoŸników, w przypadkach nadzwyczajnych, PRZED WYKORZYSTANIEM BILETÓW w terminie 14 dni od daty wyjazdu/wylotu, podanym na bilecie.
2. Zwroty nie wykorzystanych biletów elektronicznych, oddanych w danym pañstwie dokonywane s¹ na podstawie oryginalnych druków zwrotu.
3. Zwroty wykonywane s¹ w przypadku problemów technicznych z zakupem biletów przez WADI.
4. Zwroty realizowane s¹ po otrzymaniu informacji na Piœmie, Fax, e-mail.
5. Zwroty nadp³at wykonywane s¹ TYLKO i WY£¥CZNIE na konto z jakiego otrzymaliœmy przelew od zamawiaj¹cego.
6. Zwroty wykonywane s¹ w przypadku mo¿liwoœci technicznych danych przewoŸników kolejowych, Autokarowych, Lotniczych (Linii Lotniczych)
7. Czas oczekiwania na zwrot, uzale¿niony jest od mo¿liwoœci technicznych PrzewoŸników oraz regulaminów PrzewoŸników.
8. Wielkoœæ zwrotów:
- Bilety Kolejowe, W przypadku: „a bo ja siê rozmyœli³em” 30 dni przed podan¹ dat¹ wyjazdu, BRAK ZWROTÓW! NAPRAWDÊ nie interesuj¹ nas Pañstwa powody!
- Wizy, Zaproszenia - BRAK ZWROTÓW.
- Koleje Mongolskie 50%.
- Koleje inne 75%.
- Ubezpieczenia - 100% po otrzymaniu zgody Towarzystwa Ubezpieczeniowego i anulowaniu Polisy.
- Wycieczki, Wyprawy, Urlopy, Noclegi - zwroty wed³ug Zawartej Umowy.
9. Wszystkie zwroty, pomniejszone s¹ o koszty przelewów bankowych i prowizje bankowe.
 
XI. WY£¥CZNIE ODPOWIEDZIALNOŒCI PRAWNEJ WADI.
1. Nie odpowiadamy prawnie i nie mamy wp³ywu, za opóŸnienia dostarczenia przesy³ek, a tak¿e za opóŸnienia powsta³e na skutek dzia³ania Poczty Polskiej, Rosyjskiej, Bia³oruskiej, Ukraiñskiej oraz innych Pañstw, a tak¿e za dostawy firm kurierskich.
Przesy³ki mog¹ podlegaæ zarówno kontroli celnej jak i kontroli bezpieczeñstwa, co mo¿e wyd³u¿yæ czas oczekiwania na przesy³kê i/lub realizacjê zakupu, us³ugi.
2. Nieodpowiadany prawnie, za b³êdy, opóŸnienia, transferu gotówki lub inne b³êdy bankowe powsta³e na drodze przelewów elektronicznych, a tak¿e za inne b³êdy bankowe powsta³e podczas wykonywania przelewów przez klienta, które mog¹ doprowadziæ do braku zakupu lub realizacji zamówienia jego anulacji lub opóŸnienia.
3. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku, podawania przez aplikuj¹cego o wizê nieprawdziwych danych lub zatajenia jakichkolwiek danych, mog¹cych utrudniæ lub uniemo¿liwiæ wydanie wizy. Osoba pisz¹ca takie dane wykonuje to na w³asn¹ odpowiedzialnoœæ, w³¹cznie z konsekwencjami prawnymi takiego postêpowania.
4. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku, sk³adania niekompletnej dokumentacji, sk³adania b³êdnej dokumentacji lub b³êdnie wype³nionej przez aplikuj¹cego oraz dokumentacji wizowej niezgodnej z obowi¹zuj¹cymi przepisami prawa. Prosimy Zapytaj!, nim coœ Ÿle wype³nisz! Kto pyta nie b³¹dzi!
5. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku, sk³adania samowolnych wniosków wizowych niezgodnych z podanymi na naszej stronie.
6. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku, sk³adania dokumentów (szczególnie: WNIOSEK WIZOWY) wype³nionych "byle jak", niechlujnie i nieczytelnie.
7. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku, samodzielnego sk³adania dokumentów przez osobê aplikuj¹ce, do wydzia³ów konsularnych, które wykonuj¹ to na w³asna odpowiedzialnoœæ, a posiadaj¹ nasze ubezpieczenia, zaproszenia i inne dokumenty.
8. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku braku posiadania wizy / wiz przez osobê kupuj¹c¹ u nas us³ugi: bilety, wycieczki, wyjazdy, wyprawy itp.). Zwyczajowo informujemy o koniecznoœci posiadania wizy / wiz, do danego Pañstwa, jednoczeœnie umo¿liwiamy wykonanie takiej us³ugi u nas. Jednak ostateczna decyzja o sposobie realizacji wykonania wizy nale¿y do samego klienta.
9. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku problemów klienta ze Stra¿¹ Graniczn¹ poszczególnego Pañstwa / Pañstw.
10. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku problemów klienta ze Policj¹ (Milicj¹) poszczególnego Pañstwa / Pañstw.
11. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku problemów klienta z innymi organami kontroli poszczególnego Pañstwa / Pañstw.
12. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku problemów klienta ze Stra¿¹ Graniczn¹, POLICJ¥, Inspekcj¹ Celn¹ Rzeczpospolitej Polskiej.
Zwyczajowo w sytuacjach "krytycznych" zapewniamy klientowi:
- kontakt z najbli¿sz¹ ojczyst¹ Ambasad¹, Konsulatem danego kraju,
- lub Ambasad¹, Konsulatem UE w przypadku Obywateli Unii Europejskiej i Polskich.
W przypadku nie mo¿liwoœci wykonania takiego kontaktu (tereny odlegle, brak ³¹cznoœci), ojczysta Placówka Dyplomatyczna klienta jest informowana o incydencie przy najbli¿szej mo¿liwej okazji.
13. Nie odpowiadamy prawnie w przypadku nag³ych zmian kursów walut, które wp³ywaj¹ na cenê us³ug. tj. bilety, rezerwacje, zaproszenia itp. W takim wypadku mog¹ byæ wymagane dop³aty, poniewa¿ wiêkszoœæ us³ug np. Bilety kupowane s¹ w walutach obcych.
 
XII. REKLAMACJE:
1. Reklamacje rozpatrywane s¹ INDYWIDUALNIE, na podstawie przes³anych Oryginalnych dokumentów! tj.:
- Oryginalnych Paszportów, Oryginalnych Biletów itp. w celu weryfikacji.
- Upowa¿nienia Notarialnego w przypadków biletów oryginalnych, upowa¿niaj¹ce nasza firmê do potencjalnego zwrotu biletów, w przypadku uznania reklamacji z wynikiem pozytywnym.
- T³umaczenia przysiêg³ego na j. Rosyjski w/w Upowa¿nienia Notarialnego.
2. Oba powy¿sze dokumenty, Reklamuj¹cy wykonuje na koszt: w³asny.
3. Jakiekolwiek reklamacje po wykorzystaniu biletów, wizy, noclegów itp., nie bêd¹ rozpatrywane! Ze wzglêdów oczywistych.
4. Reklamacje przyjmowane i rozpatrywane s¹ w formie PISEMNEJ, do 15 dni od wys³ania przesy³ki z biletami, wizami itd.
5. W przypadku braku dostarczenia potwierdzenia lub wniesienia reklamacji do 15 dni od wys³ania przesy³ki z biletami, wizami, sprawa ulega automatycznemu zamkniêciu z wynikiem POZYTYWNYM i nie bêdzie podlega³a reklamacji.
6. W przypadku uznania Reklamacji, zwrot p³atnoœci (lub nadp³aty) wykonywany jest TYLKO I WY£¥CZNIE na konto z którego otrzymaliœmy wp³atê od zamawiaj¹cego.
7. Reklamacje rozpatrywane s¹ na zasadach przepisów prawa, Kodeksu Cywilnego, Ustawy: Dz. U. Nr 223, poz. 2268, z 2004 r., z póŸn. Zm,”O us³ugach turystycznych”.
8. Sprawy sporne rozpatrujemy na drodze polubownej. W sytuacjach ewidentnego braku dobrej woli ze strony klienta, sprawy sporne kierujemy na drogê S¹dow¹ z w³aœciw¹ dla S¹du Rejonowego siedziby WADI.fhu
 
XIII. INNE
1. Drodzy Pañstwo, nasze zasady s¹ proste, jasne i zrozumia³e. Nie przyjmujemy ¿adnych: „zwrotów” , „przebukowañ” i... „a bo ja siê rozmyœli³em”. Zamawiaj¹c bilety, wizy lub inne us³ugi podejmujecie Pañstwo œwiadom¹ decyzjê zakupu lub wykonania us³ugi. Bilety zazwyczaj s¹ IMIENNE (Nazwisko i Nr Paszportu), na Konkretn¹ DATÊ, GODZINÊ, NR POCI¥GU, TRASÊ i MIEJSCE, kupowane s¹ zagranic¹, a zakupy czêsto prowadzone w walutach obcych. St¹d czêsto brak mo¿liwoœci zwrotu, zmiany daty wyjazdu, b¹dŸ uczestnika wyjazdu. Wizy natomiast NIE PODLEGAJ¥ ¿adnym zmianom, „przebukowaniom”, czy zwrotom, ze wzglêdu na przepisy konsularne.
2. Wszystkie osoby dokonuj¹ce zamówieñ i zakupów za poœrednictwem WADI w sposób internetowy lub tradycyjny, automatycznie zgadzaj¹ siê na zasady zawarte w regulaminie WADI oraz wyra¿aj¹ zgodê na otrzymywanie materia³ów promocyjnych, reklamowych za poœrednictwem poczty tradycyjnej lub œrodkami elektronicznymi: gg, skype, e-mail itp.
3. Wszystkie rozmowy z naszymi pracownikami s¹ kontrolowane oraz okresowo nagrywane.
4. Rozmowy wulgarne, z impertynencjami, straszeniem, ubli¿aj¹cych naszym pracownikom s¹ NAGRYWANE AUTOMATYCZNIE i kierowane do odpowiednich organów porz¹dkowych, S¹d, Policja, Prokuratura itd. celem uzyskania odszkodowañ i sankcji prawnych oraz zadoœæ uczynienia naszym pracownikom.
5. Bardzo prosimy, jeœli: "Pi³eœ" lub "nie umiesz siê zachowaæ" - NIE DZWOÑ ;-)
6. Regulamin wchodzi w ¿ycie z dniem: 25.12.2010r. godz. 22:00.
7. Poprzedni REGULAMIN traci moc automatycznie. Jakiekolwiek sprawy zaleg³e obowi¹zuj¹ z zastosowaniem Nowego Regulaminu i na tej podstawie bêd¹ rozpatrywane.
 
Drodzy Pañstwo, My Was szanujemy.... szanujcie i nas!!!
¯yczymy mi³ych wypraw i podró¿y.
 
powrót
Ïðèñåòñòâóåì Âàñ íà íàøåì ñàéòå, Ìû ïðåäëàãàåì òóðû â Ïîëüøó è ñòðàíû Åâðîïû, Ïðåäëàãàåì àâòîáóñíûå áèëåòû, àâèàáèëåòû, íî÷ëåãè â Ïîëüøå ñòðàíàõ Åâðîïû, Ïðèãëàøàåì òóðèñòè÷åñêèå ôèðìû ê ñîòðóäíè÷åñòâó, ïðåäëàãàåì îðãàíèçîâàííûå è èíäèâèäóàëüíûå òóðû, ñòðàõîâêè, íî÷ëåãè, òðàíñïîðò, Witamy na naszej www.wadi.pl, www.ru.wadi.pl, www.Wadi.com.pl
    Ãëàâíàÿ    
    Àäðåñ    
    Àãåíòû    
    Äîêóìåíòû    
    Êîíòàêò    
    Íàø ñ÷åò    
    Êàðòà ñàéòà    
    Îöåíêè    
    Ïàðòíåðû    
    Îôèñ    
    Áèçíåñ    
    Âîïðîñû    
    Ïîäúåçä    
Ïîëüçîâàíèå ñåðâèñîì wadi.pl è wadi.com.pl ðàâíîçíà÷íîå àêöåïòó óñòàâà
Îïóáëèêîâàííûå íà ñàéòàõ wadi.pl è wadi.com.pl èíôîðìàöèè íå ÿâëÿþòñÿ ïðåäëîæåíèåì â ïîíèìàíèè ïðàâèë ãðàæäàíñêîãî ïðîöåññóàëüíîãî êîäåêñà

KSI - Portale turystyczne
Ñòàòèñòèêà ñàéòà ru.wadi.pl